GÜNCEL Düzenleme Tarihi : 13 Kasım 2020 14:06 Haber Girişi : 13 Kasım 2020 14:19

HES ÇÖZÜMÜ

Erzurum’da 1 Kasım itibari ile şehir içi ulaşımda zorunlu hale gelen Hes kodu sorgulaması, 15 Kasım tarihine kadar uzatılmıştı. Fakat kardelen kart bürosu önünde uzun kuyruklar oluştuğu için vatandaş problem yaşamaktaydı. Erzurum Büyükşehir Belediyesi bu sıkıntıyada el atarak şehrin belirli yerlerine kurulan standlarda vatandaşın imdadına yetişti.  

15 KASIM’A UZATILDI

 İçişleri bakanlığı tarafından alınan kararla ülke genelinde HES kodu zorunluluğu getirmesinin ardından, Erzurum Büyükşehir Belediyesi 1 kasım itibari ile ücretli binişlerin yasaklandığını ayrıca Kardelen kart müşteri iletişim merkezine müracaat etmeleri istenmişti. Yaşanan sıkıntılarla birlikte 15 kasım tarihine kadar uzatıldı. Kardelen kart müşteri iletişim merkezinin yaşadığı yoğunluktan dolayı Erzurum Büyükşehir Belediyesine bağlı Destek Hizmetler Daire başkanlı tarafından şehrin belirli yerlerine kurduğu standlarla vatandaşa hizmet vermeye devam ediyor. Son olarak Dadaşkent Vehbi Efendi Cami bahçesi ve Hilalkent Merkez Cami bahçesinde 2 yeni Hes kodu kapsamında hizmet verecek standlar açıldığını duyuran Erzurum Büyükşehir belediyesi vatandaşın takdirini kazandı.

UZUN KUYRUKLAR OLUŞTU

Toplu ulaşım araçlarında 15 kasım itibari ile HES kodu zorunluluğu gelecek olması vatandaşı Kardelen Kart müşteri iletişim merkezine yönlendirmişti. Fakat yoğunluktan dolayı şehrin farklı noktalarına kurulan Standlarda vatandaşın yardımına koşan ve zor durumda kalmalarına engel olan Erzurum Büyükşehir Belediyesinin, yapılan bu öz verili çalışmalarından dolayı vatandaşta memnuniyetlerini dile getirdi. Vatandaşlar, yapılan açıklamaların ardından Kardelenkart Müşteri iletişim merkezine gittiklerini, yoğunluktan dolayı uzun kuyruklar oluştuğunu ve bu durumunda kendileri için büyük sıkıntı yarattığını bildirdiler.     

VATANDAŞTAN TEŞEKKÜR

Kendilerini bu sıkından kurtardıkları için Erzurum Büyükşehir Belediyesine teşekkürlerini ileten vatandaşlar, ‘ ilk zamanlar Kardelenkart müşteri iletişim merkezi önünde uzun süre sıra bekledik. Fakat daha sonra yetkililer bu sıkıntıyı çözüme ulaştırdı. Şehrin farklı yerlerinde kurulan standadlarda vatandaşın bu sıkıntısı giderildi. Şimdi kimse fazla sıra beklemeden kartını tanımlatıp gidiyor. Bizleri bu sıkıntıdan kurtaran yetkililere teşekkürlerimizi iletiyoruz.’ Dediler.